суботу, 24 листопада 2012 р.

Особистісно орієнтоване навчання в ПТНЗ

3 коментарі:

  1. "А чи думаю я про дітей..." - над цим питанням і справді має замислюватися кожен педагог. Чи думає він у першу чергу про учня, задля навчального успіху якого використовуються педагогом технології, методи, форми, прийоми, засоби.В реальності це буває не завжди так. Частіше стараються для карєри, атестації, звіту. Людей, які думають у першу чергу про дітей видно неозброєним оком: вони постійно в пошуку, вони горять у творчості, вони натхненні завжди, незалежно від категорій, звань, зарплати і т.п. Тут уже треба бути пильними представникам адміністрації, методисту, які мають вчасно помітити таких людей і піднести їх так, щоб помітили й інші, підтримати всіма можливими способами і засобами, аби іскра творчості запалювала й інших. Як правило, таких педагогів люблять діти, але їм часто заздрять колеги, які хочуть "спокійного життя", і недолюблює начальство,коли ті просять підтримки у їхніх творчих пориваннях...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Але ж головна місія педагога-сіяти добре, вічне, корисне, не просто довести до учнів певну інформацію,а дати їм ті знання, які стануть їм у нагоді в подальшому житті, незважаючи на думки їнших і на життєві перепетії

      Видалити
  2. Істинний педагог, педагог від Бога так і робить... не чекаючи слави і винагород. Це як милосердя - справжнє те, коли його творять мовчки і не потребують навіть подяки. Просто тут уже мають бути на своєму місці ті, хто стоїть над педагогом. Щодо місії... Сьогодні вона трішечки змінилася: педагог має не дати знання, а показати шлях до них, розвинути вміння здобувати їх самостійно,сформувати в учневі потребу постійно вчитися.

    ВідповістиВидалити